Minőség a mennyiség előtt
A Hock Nyelviskola 1995-ben alakult és Veszprém városának egyik legrégebbi magán nyelvoktatási intézménye. Iskolánkban akkreditált program alapján történő angol nyelvoktatás folyik szigorú minőségellenőrzési keretek között, így valósítható meg legfontosabb célunk: a kompromisszumok nélküli minőségi tanítás. Meggyőződésünk, hogy az igazi minőségi oktatás csak ésszerű mennyiségi korlátok között eredményes.
Az oktatási módszereink általános alapelvei:
- ✓angol nyelvű óravezetés,
- ✓beszédre inspiráló, provokatív tanári magatartás,
- ✓a kommunikációra való motiváltság erősítése,
- ✓szóbeli és írásbeli számonkérés,
- ✓személyre szabott otthoni feladatok ellenőrzése, kiértékelése.
Tanáraink mindegyike képzett, nagy tapasztalattal rendelkező szakember, akik az órai keretek között igyekeznek maximálisan személyre szabni a tananyagot, hogy a nyelvi fejlődés folyamata a lehető leggördülékenyebben haladjon. Óráinkon modern, kommunikatív módszerekkel tanítunk, nagy hangsúlyt fektetve a használható nyelvtudás elsajátítására.
Kollégáink tekintetében a stabilitásra törekszünk, tanárainkkal sok éve dolgozunk együtt, minőségellenőrzési rendszerünk pedig garantálja, hogy Ön mindig a lehető legmagasabb színvonalú nyelvoktatásban részesüljön.
A tanítási módszertan tekintetében általános alapelv az angol óravezetés, a minél több beszédre inspiráló, provokatív tanári magatartás, kommunikatív alapelvek figyelembe vételével. Fontosnak tartjuk a hallgatók haladásának folyamatos követését rendszeres szóbeli és írásbeli számonkéréssel és az otthoni feladatok személyre szóló ellenőrzése és kiértékelésével.
Valljuk, hogy egy tanár egyik legfontosabb dolga az, hogy minden hallgatóra odafigyeljen, legyen tisztában azzal, hogy a hallgatóknak mennyire sikerült elsajátítaniuk a tananyagot, azaz mennyire tudják használni azt, amit megtanítottak nekik. Az iskola tanítási módszerei tekintetében is szinte egyedülálló abban, hogy tanáraink iskolai képzettségük és tapasztalatuk alapján minden diák esetében ráéreznek a nekik legmegfelelőbb tanulási formára, és ennek megfelelően alakítják saját oktatási stílusukat, természetesen az iskola által legeredményesebbnek ítélt keretek között. A konkrét módszertani lépéseket tehát a csoportdinamika dönti el.
Reméljük, hogy Önt is hamarosan iskolánk hallgatói között üdvözölhetjük.